Ο Αμερικανός μποξέρ Mike Tyson πρωτοπορεί με μια νέα πλατφόρμα ψυχαγωγίας βασισμένη στην τεχνολογία #blockchain.
Στις 13 Αυγούστου, η ”VentureBeat” ανέφερε ότι η νέα επιχείρηση – που ονομάστηκε “Fight to Fame” – θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία #blockchain για να στηρίξει μια νέα πλατφόρμα με πολλούς άξονες που στοχεύει Να εκτοξεύσει τους επίδοξους μαχητές στην επιτυχία μέσω των κοινωνικών μέσων, των reality της τηλεόρασης, των ζωντανών αγώνων και στοιχημάτων.
“Πλούτος από τις μάζες”
Ενώ ο Tyson θα είναι ο ιδρυτής και πρόεδρος της επιτροπής αθλητισμού και ανταγωνισμού του “Fight to Fame”, το έργο θεωρεί επίσης τον Farzam Kamalabadi ως τον διευθύνοντα σύμβουλό του, τον βραβευμένο με δύο βραβεία Emmy Tim Smithe ως τηλεοπτικό παραγωγό και τον Stan Larimer ως ”blockchain expert”.
Ο Tyson είπε σε μια δήλωση ότι:
“Ως έμπειρος μαχητής, θέλω να συμβουλεύω τις μελλοντικές γενιές, ειδικά τα μελλοντικά αστέρια δράσης και να βεβαιωθώ ότι υπάρχει μια πορεία προς την καριέρα και την δίκαιη αποζημίωση. Η οικοδόμηση αυτής της παγκόσμιας πλατφόρμας για αυτούς είναι το πάθος μου.”
Η δίκαιη αποζημίωση, σύμφωνα με τον Farzam Kamalabadi, οδηγείται από ένα οικοσύστημα βασισμένο στο #blockchain που “λύει την ενδυνάμωση που δεν υπήρχε στην εποχή του Διαδικτύου”:
“Πρόκειται για την παραγωγή πλούτου από τις μάζες, αλλά πίσω στις μάζες μέσω όλων των συμμετεχόντων και των ενδιαφερομένων. Με τον τρόπο αυτό, δεν είναι απλά κερδοφόρα. Είναι πολλαπλές οι νίκες για όλους τους ενδιαφερόμενους.”
Διαδικασία υιοθέτησης της τεχνολογία #blockchain
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την προγραμματισμένη προσφορά μαρκών ”Fight to Fame” πρόκειται να κυκλοφορήσουν στο μέλλον. Οι μάρκες θα προσδώσουν προφανώς τα στοιχήματα και τα δικαιώματα ψήφου στους κατόχους τους και θα αποτελέσουν μέρος μιας διαφανούς οικονομίας βασισμένης σε αποκλεισμούς για ολόκληρο το οικοσύστημα.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, αυτό το χειμώνα, το ”Ίδρυμα Litecoin” συνεργάστηκε με την πρωταθλήτρια ”Kickboxing League Glory” για να γίνει το επίσημο κρυπτονόμισμα για την πλατφόρμα των online εμπορευμάτων και τις διεθνείς εκδηλώσεις.
Το φθινόπωρο του 2018, ο γαλλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος ”Paris Saint-Germain”, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί ως η “πιο δημοφιλής” ομάδα της χώρας, συνεργάστηκε με την – βασισμένη στην τεχνολογία #blockchain – πλατφόρμα ”Socios.com” για να ενθαρρύνει και να αποκομίσει έσοδα μέσω ενός συμβολικού οικοσυστήματος.
Πηγή: https://cointelegraph.com/…/american-boxing-legend-mike-tys…