Τα ‘’McDonald’s’’, η ‘’Nestlé’’ και η ‘’Virgin Media’’ έχουν προστεθεί σε μία πιλοτική διαδικασία – βασισμένη στην τεχνολογία blockchain – που επιδιώκει να αυξήσει τη διαφάνεια στις διαδικτυακές διαφημίσεις.
Αναπτύχθηκε από την Κοινή Επιτροπή Βιομηχανίας για τα Πρότυπα Ιστού (Jicwebs) – ένας βρετανικός οργανισμός ψηφιακών διαφημίσεων για διαφημιστικούς σκοπούς – η νέα πρωτοβουλία στοχεύει στην εκτίμηση της δυνατότητας του blockchain στην αλυσίδα εφοδιασμού με ψηφιακές διαφημίσεις.
Αρχικά, τον Μάιο του 2019 ανακοινώθηκε πως στην πιλοτική μελέτη της ‘’Jicwebs’’ βασισμένη στην τεχνολογία blockchain, συμμετέχουν πλέον και οι αντίστοιχοι οργανισμοί μέσων ενημέρωσης της παγκόσμιας βιομηχανίας, οι ‘’Zenith’’, ‘’OMD UK’’ και ‘’Manning Gottlieb OMD’’, οι οποίοι θα αξιολογήσουν τις δυνατότητες του blockchain στον κλάδο των ψηφιακών διαφημίσεων για το υπόλοιπο του 2019, όπως αναφέρει η ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, οι υπηρεσίες μέσων μαζικής ενημέρωσης θα ελέγχουν όχι μόνο το δυναμικό του blockchain στην αύξηση της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας στην αλυσίδα εφοδιασμού διαφήμισης, αλλά θα δουν αν η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα και την απόδοση της επένδυσης. Ο Kat Howcroft, ο ανώτερος διευθυντής των μέσων ενημέρωσης και του προϋπολογισμού της ‘’McDonald’s’’, δήλωσε:
“Αυτή η τεχνολογία μας προσφέρει την ευκαιρία να δούμε μια πραγματικά διαφανή εικόνα της επένδυσής μας σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού. Είμαστε επίσης πρόθυμοι να κατανοήσουμε τις πιθανές επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτό στην απόδοση της επένδυσής μας και την αποτελεσματικότητά της”.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η δοκιμή της ‘’Jicwebs’’ υποστηρίζεται από την εταιρία τεχνολογίας ‘’Fiducia’’ που εδρεύει στο Λονδίνο. Η ‘’Jicwebs’’ έγραψε ότι θα συμβουλευτεί τον κλάδο σχετικά με τον τρόπο ενσωμάτωσης λύσεων blockchain για τη βιομηχανία ψηφιακών διαφημίσεων αν η δοκιμή παρουσιάζει επιτυχημένα αποτελέσματα.
Στα τέλη του 2018, η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων ‘’Toyota’’ συνεργάστηκε με τη διαφημιστική εταιρεία αναλυτικών διαφημίσεων για την εξάλειψη της απάτης κατά την αγορά ψηφιακών διαφημίσεων.
Πηγή: https://cointelegraph.com/news/siemens-considers-using-blockchain-tech-for-carsharing