Η ”KFC” ανακοίνωσε πως είναι το πρώτο εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης (QSR) στην περιοχή MENA που εφαρμόζει μια καινοτόμα πλατφόρμα blockchain για την ψηφιακή διαφήμιση και την αγορά μέσων. Οι διαφημίσεις, η ραχοκοκαλιά οποιασδήποτε καταναλωτικής επιχείρησης, θα έχουν μεγαλύτερη διαφάνεια μέσω του νέου πλαισίου που βασίζεται σε blockchain που θα εφαρμόσει η ”KFC”.
Ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης είναι γεμάτος με σύγκρουση συμφερόντων. Οι επωνυμίες καταναλωτών ενδέχεται να καταλήξουν να πληρώνουν για χρήστες ή μετατροπές που δεν είναι πραγματικές ή αυθεντικές λόγω της έλλειψης διαφάνειας που υπάρχει στον χώρο αγοράς διαφημίσεων.
Η ”KFC” πιστεύει ότι η εισαγωγή ενός επιπέδου blockchain θα συμβάλει στην περαιτέρω διαφάνεια στη διαδικασία αγοράς διαφημίσεων και θα αυξήσει την προβολή και τη διείσδυση της επωνυμίας. Το γεγονός ότι το blockchain είναι μια “ζωντανή” βάση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο θα επιτρέψει ταχύτερους βρόχους ανατροφοδότησης στη διανομή πιο έγκαιρων και σχετικών μηνυμάτων. Η εταιρεία αναμένει επίσης να μειώσει τις συνολικές δαπάνες διαφήμισης σε συγκεκριμένους τομείς καθώς καταλήγει πιο γρήγορα στο συμπέρασμα ότι ορισμένα κανάλια δεν παράγουν βέλτιστη απόδοση επένδυσης. Αυτό θα μεγιστοποιήσει τις τοποθετήσεις διαφημίσεων και θα βελτιστοποιήσει τα έσοδα από διαφημίσεις.
O Ozge Zoralioglu, Chief Marketing Officer, ”KFC Yum!” σχολίασε:
“Ιστορικά, οι έμποροι έχουν συλλέξει δεδομένα από διάφορες διαφορετικές πηγές και διεξάγουν μια καμπάνια που συνδυάζεται με αυτές τις αναντιστοιχίες πληροφοριών. Σήμερα, οι έμποροι πρέπει να φτάσουν στην αρχική πηγή των δεδομένων: τον καταναλωτή. Οι τεχνολογίες blockchain διασφαλίζουν ότι λαμβάνουν από πρώτο χέρι πληροφορίες από το ίδιο το κοινό-στόχο.
Με την καινοτομία με μια εξελιγμένη λύση blockchain, η ”KFC” μπορεί τώρα να επωφεληθεί από την ενισχυμένη ορατότητα των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες – όλα με πλήρη εμπιστοσύνη ότι οι πληροφορίες είναι αυθεντικές, απαραβίαστες και επομένως αξιόπιστες. Η αξιοποίηση της αμετάβλητης τεχνολογίας blockchain σημαίνει ότι μαζί, μπορούμε να βελτιώσουμε την εμπιστοσύνη, τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα στην αλυσίδα εφοδιασμού μας.”
Εστιατόρια γρήγορης εξυπηρέτησης ”Dabbling” σχετικά με τα Cryptos
Το site ”CryptoPotato” ανέφερε τον Ιανουάριο του 2019 ότι η ”KFC” στον Καναδά είχε ξεκινήσει μια καμπάνια μάρκετινγκ στην οποία ξεκίνησε μια ειδική έκδοση – το bitcoin bucket. Για περιορισμένο χρονικό διάστημα, θα μπορούσατε να πληρώσετε το φαγητό σας χρησιμοποιώντας το Bitcoin.
Απομένει να δούμε αν εστιατόρια όπως το ”KFC” θα κάνουν μια βαθύτερη βουτιά στο τοπίο της κρυπτογράφησης εισάγοντας τη δική τους μάρκα στο μέλλον. Ένα πράγμα είναι σίγουρο – η αξιοποίηση του blockchain για τη διαφάνεια της διαφήμισης μπορεί να έχει συνεργασίες με το διαφημιστικό κοινό σε ένα δίκτυο επαναλαμβανόμενων πελατών μέσω προγραμμάτων όπως πόντους επιβράβευσης. Απομένει να δούμε αν η ”KFC” θα επεκταθεί ανάλογα σε άλλους τομείς του blockchain.
Πηγή: https://cryptopotato.com/kentucky-fried-chicken-kfc-implements-blockchian-to-track-media-buying/